Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, January 13, 2016

Kisah Aku, Sun Burn dan SERUM Camira


Kesiankan Kak RapunZEL...
Dah laaa ko jual skincare..
Tetiba kulit sendiri yg dah flawless tu rosak...

Kejadian ngeri ni bermula dari aku g Melaka...
Mandi kolam dari pagi smpi ke petang..
Wpun dah sapu BB Cream (krim UV masa tu lupa bawa)
Tetap juga diselar matahari.
Panas woi Melaka!!!!

Pastu minggu depannya pulak..
Diselar sekali lagi kat Proton City...
Suruh anak masuk marathon 5km..
Pastu sendiri naik takut..
Takut anak pengsan ke hape..

Maka mami dia berdiri tegak dalam panas mentari tu...
Sambil tertinjau2.. anak aku mana?!!!

Yang ni lagi best... secolet krim pun tak sapu..
Marathon tu start pukul 7.30 pagi...
Pastu terlajak bangun satu family..
Tak sempat nak sapu apa pun..

Lepas-lepas tu..
Secara membabi buta...
Aku sapu krim malam sepanjang masa...
Krim malam sahaja sbb hat tu je tak buat muka aku perit..

Sampai laaa satu ketika..
Aku tanya founder Camira...
Awat krim malam ni cam tak berfungsi?!!
Muka aku takde laa naik jerawat ke hape..
Tapi cam tak lembut cam sebelumnya..

Rupanya aku salah produk..
Produk yang tepat untuk merawat kulit rosak..
Sebenarnya adalah ELIXIR RE SERUM CAMIRA!!!!


Sendiri jual...
Sendiri tak ingat...
Aku siap STOP pakai serum ni...
Lupa lansung fungsi utama serum..
Iaitu

MEMBAIKI KULIT ROSAK...

Selepas itu, aku pun pakai serum 2 kali sehari..
Pagi dan malam tanpa skip..

Alhamdulillah..

Walaupun kesan selaran itu masih ada di pipi..
Tapi tidaklah seteruk sebelum nih..

Oleh itu..

CAMIRA MEMANG TERBAEEEKKKKKK !!!!

Meh order meh

0125865752 - whatsapp
Zalia Hezlin - facebook
.
.
.


No comments: